هیتر برقی تابشی
هیتر برقی در فضای باز و رستوران

فهرست مطالب

هیتر تابشی برقی در فضای باز و رستوران

هیتر برقی، یک ابزار ایده آل و کاربردی برای گرمایش فضای باز است. هیترهای برقی را در راستای بخاری های برقی برای ایجاد حرارت و هوای گرم و لذت بخش در سرمای زمستان، به مشتریان معرفی کرده اند. خرید یک هیتر برقی نیز مانند خرید سایر تجهیزات سرمایشی یا گرمایشی ساختمان ها، حائز اهمیت می باشد.

مدل های مختلفی از این تجهیزات را می توان با نام و برندهای مختلف در بازار مشاهده کرد که هر کدام دارای یک سری مشخصات فنی و قابلیت های حرارتی برای ارائه یک هیتر برقی باکیفیت می باشند.

هیتر برقی تابشی تجاری اخگران تابش یک مجموعه نوآورانه از بخاری های برقی در فضای باز را نشان می دهند. مهمترین مشخصه این هیترها ارائه فناوری پیشرفته ای است که هم کاربردی و هم از نظر زیبایی شناختی برای رستوران های تجاری و محیط های مهمان نوازی ارزشمند است.

به طور معمول، بخاری های برقی به صورت مقاوم در برابر آب و هوا ساخته می شوند تا بتوان از آنها در خارج از خانه استفاده کرد. با این حال، هنگامی که به یک پریز در فضای باز متصل می شوند، همچنان ایده خوبی است که آنها را در مکانی سرپوشیده یا نیمه باز نگهداری کنید.

کاربرد هیتر تابشی برقی در فضای باز

بخاری برقی اخگران تابش یکی از لوازم جانبی ضروری در فضای باز است که استفاده از فضاهای تفریحی در فضای باز را در ماه های خنک و پرشور پاییز و زمستان افزایش می دهد.

کاهش دما و روزهای کوتاه ‌تر معمولاً نشان‌دهنده پایان فصل بهار است. با این حال، بخاری‌های تجاری اخگران تابش شعاع ایمن گرما را فراهم می‌کنند تا مشتریان بتوانند تقریباً در تمام طول سال از فضای باز لذت ببرند.

ابعاد و اندازه هیتر تابشی برقی

هیترهای تجاری این شرکت در فضای باز می ‌توانند از اندازه‌های کوچک و مجزا تا مدل‌های بزرگ متغیر باشند. هر کدام از آنها عملکردی با کیفیت بالا با عملکردهای مدرن را ارائه می‌ کنند و راحتی بی‌ نظیری را برای محیط‌ های تجاری در فضای باز به ارمغان می‌آورند.

در نتیجه، هیتر برقی تابشی تجاری اخگران تابش با مشخصات درجه بالایی ساخته می‌شوند که ایمنی و عملکرد با کیفیت بالا را تضمین می ‌کنند. از جمله ویژگی های این هیترها می توان به قاب لمسی خنک، دریچه‌های خاموشی خودکار، سوئیچ‌های شیب ایمنی و قدرت BTU بالاتر اشاره نمود.

مدل ها و ویژگی های هیتر تابشی برقی فضای باز تجاری

مشاغل گوناگونی من جمله رستوران ها و کافی شاپ های روباز، سالن های نمایش و باغ تالارهای عروسی می توانند انواع بخاری های تجاری در فضای باز را استفاده کنند.

هیتر برقی تابشی فضای باز شامل طیفی از بخاری‌های نصب‌ شده مجزا که می ‌توانند در امتداد دیوار یا سقف نصب شوند تا مدل‌های ایستاده باشکوه که دارای ظاهری زیبا و نمای عمودی هستند می‌شود.

ویژگی های بخاری برقی

این هیترها دارای قدرت قابل توجه و عملکرد بالای ثابت، با ویژگی‌های ایمنی، از جمله احتراق بدون کبریت، سنسورهای کاهش اکسیژن، سوئیچ‌های بازگردان و شیرهای قطع ایمنی هستند که در فضاهای تجاری پرتردد مورد نیاز است.

سایر ویژگی‌ها مانند تابش گرمای جهت‌ دار و بازوهای دو جهته و چرخش آسان راندمان گرمایش با عملکرد بالا را تضمین می ‌کنند.

سبک های بخاری فضای باز تجاری و گزینه های سفارشی سازی

شرکت اخگران تابش طیف جامعی از بهترین بخاری‌های درجه یک تجاری را مطابق با هر فضای تجاری یا نیاز قراردادی ارائه می ‌کند. بسیاری از مدل‌ها دارای طرح‌های براق و ساده هستند و از فلزات بادوام و مقاوم در برابر حرارت، از جمله برنز و فولاد ضد زنگ برای عملکرد سخت و با استحکام صنعتی ساخته شده‌اند.

برخی انواع هیتر برقی تابشی با برق کار می کنند که مزایای زیست محیطی از جمله تولید آلایندگی صفر را ارائه می دهد.

مدل‌های دیگر دارای فناوری حرارت مادون قرمز پیشرفته هستند که به‌ جای هوای اطراف، اجسام را مستقیماً گرم می‌ کنند. بخاری‌های مادون قرمز تجاری نسبت به مدل‌های بخاری برقی در فضای باز استاندارد کارآمدتری دارند.

سوخت هیتر برقی تابشی در فضای باز

مدل‌های استاندارد بخاری برقی یا با گاز طبیعی یا پروپان تغذیه می ‌شوند و یا همانطور از نامش پیداست با برق کار می کنند. هر دو نوع سوخت برای انتشار گرما به هوای اطراف عمل می کنند.

بخاری های فضای باز که با گاز طبیعی تغذیه می شوند اغلب نیاز به نصب تخصصی به یک خط گاز ثابت دارند. این بدان معناست که هیتر برقی تابشی تغذیه شده از گاز طبیعی وسایل دائمی هستند که به راحتی قابل جابجایی نیستند.

در طرف دیگر این طیف، بخاری‌های تابشی دارای سوخت پروپان یا دستگاه‌های گرمایشی همه کاره هستند که قابل حمل هستند و می‌توانند به راحتی حمل و جابجا شوند.

بخاری های پروپان معمولا دارای یک حامل محکم مجهز به چرخ های کاستور هستند که مخزن پروپان را در خود جای می دهد.

هیتر برقی تابشی  بخاری برقی

مزایای هیتر برقی تابشی در فضای باز

خوشبختانه با پیشرفت هایی که در راستای تکنولوژی های تجهیزات گرمایشی ارائه شده است، نسل جدیدی از هیتر تابشی برقی با کارایی بالا و مصرف بهینه انرژی، در مدل ها و طرح های زیبا به بازار عرضه شده است.

بهترین نمونه های هیتر برقی را می توان برای گرمایش رستوران، گرمایش تراس، بالکن ها، حیاط و به طور کلی، گرمایش فضای باز به کار برد.

با استفاده از انواع هیترهای برقی، دیگر لازم نیست نگران سرمای زمستان در هنگام بارش برف و یخبندان باشید. کافیست محصولات شرکت Star Progetti را برای خرید یک هیتر تابشی برقی ایده آل بررسی کرده و یا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

یکی از مهم ترین مزایایی که یک هیتر برقی ایده آل ارائه می دهد این است که زمانی که نصب بخاری ها یا شومینه با محدودیت مکانی و هزینه روبه رو باشد، استفاده از این هیترها به شدت می تواند نیازهای گرمایشی را برآورده سازد.

با این تجهیزات می توانید فضای یک اتاق، سالن کوچک و … را در سرما، گرم کنید.

انعطاف پذیری در نصب برای مکان های مختلف در فضای باز، یکی دیگر از مزایای استفاده از انواع هیتر برقی در فضای باز می باشد.

لازم است هنگام خرید این تجهیزات به برخی از نکات مهم دقت داشته باشید. برای این منظور، قسمت بعدی این مطلب را برای شما آماده کرده ایم. لطفاً با ما همراه باشید.

وسایل گرمایشی تجاری در فضای باز یک وسیله ضروری در فضای باز هستند، به ویژه برای مشاغل و فضاهای مهمان نوازی که در آب و هوای سردتر قرار دارند.

این دستگاه‌های گرمایشی این امکان را برای رستوران‌ها، کافه‌ها و فضاهای باغ تالارها فراهم می‌کنند تا استفاده از فضای باز را گسترش دهند و مشتریان بتوانند علی‌رغم دمای پایین‌ تر در فضای باز استراحت کنند یا غذا بخورند.

این وسایل گرمایشی عملی به طور موثر گرما را در سطح قابل توجهی از فضای بیرون توزیع می‌کنند و گرمایی با کارایی بالا را به ارمغان می‌آورند که آرامش در فضای باز را با وجود دمای کمتر از ایده‌آل ممکن می‌ سازد.

بخاری های اخگران تابش رستورانی به طور ویژه مهندسی شده اند تا عملکرد با کیفیت و بهره وری انرژی را متعادل کنند و بهترین ها را در طراحی و فناوری کنترل دما ارائه دهند.

ویژگی‌های مدرن مانند احتراق پایلوت یا برقی و احتراق مجدد خودکار، امکانات ایمنی بسیار مورد نیاز را فراهم می ‌کنند که در فضاهای باز تجاری و پرترافیک مورد نیاز است.

از آنجایی که منبع انرژی برای راه اندازی واحد هم بر اندازه منطقه قابل گرمایش و هم بر هزینه های عملیاتی مداوم واحد تأثیر می گذارد، اولین تصمیم شما باید در مورد انتخاب منبع تغذیه مناسب باشد.

مقایسه انواع هیتر تابشی برقی

سه نوع متمایز بخاری برقی موجود است. هر کدام مزایای خاصی مانند سطح گرما و ظاهر بصری را ارائه می دهند. الزامات نگهداری این مدل ها نیز متفاوت هستند. سه نوع هیتر عبارتند از:

  • برقی
  • گاز پروپان
  • گاز طبیعی

شاید ساده ترین نوع از خانواده بخاری های فضای باز، مدل برقی آن است که به یک پریز استاندارد 110 ولت متصل شود.

میزان گرمایی که بخاری های برقی از خود ساطع می کنند بسته به مدل و برند آن متفاوت است. برای دریافت ایده ای از میزان خروجی حرارتی که می توانید انتظار داشته باشید، به تعداد وات هایی که برای آن بخاری رتبه بندی شده است نگاه کنید.

این رتبه‌ بندی همچنین کمک می‌کند تا نشان دهد که گرما از نظر متراژ مربع به چقدر خواهد رسید.

به نوبه خود، دانستن این اطلاعات به شما کمک می کند حساب کنید که چه تعداد بخاری برای منطقه(های) حیاط و فضای بازی که می خواهید گرم کنید لازم است.

امتیازات

یکی از مزایای هیتر برقی تابشی در فضای آزاد راحتی است. اگر نمی خواهید نگران خرید و پر کردن مجدد مخازن پروپان یا دسترسی به گاز طبیعی باشید، این مدل گزینه ای عالی برای شماست.

به عنوان مثال می توان به سازه آلاچیق سرپوشیده یا در محوطه پاسیو یا گوشه ای از خانه با یک یا چند دیوار و یا فضایی با سقف مجازی ساخته شده از صفحه نمایش، توری، یا سایبان پارچه ای، یا درختکاری پوشیده از شاخ و برگ اشاره کرد.

این مدل های الکتریکی معمولاً مقرون به صرفه تر از هیترهای سنتی هستند.

هیتر برقی تابشی

نکات مهم در خرید هیتر تابشی برقی برای فضای باز

انواع هیتر برقی –  بدون در نظر گرفتن مدل دستگاه –  بر اساس یک سیستم گرمایش تشعشعی (تابشی) عمل می کند. المنت های هیتر در اثر عبور جریان برق، به شدت داخل و افروخته می شوند؛ حرارت تابشی ناشی از حرارت بالا موجب تولید گرما خواهد شد.

هیترها را می توان نوعی گرماتاب به شمار آورد که در ایجاد گرمای دلنشین در سرما برای فضای باز به کار می روند.

هنگام خرید هیتر برقی دقت داشته باشید که با نصب آن قصد دارید چه میزان فضا را تحت پوشش قرار دهید؛ همچنین توجه کنید که توان حرارتی هیتر چقدر است و ابعاد آن برای نصب یا حمل و نقل به چه صورت می باشد.

توجه به مشخصات فنی و قیمت خرید هیتر برقی نیز یکی دیگر از عوامل مهم در خرید این تجهیزات گرمایشی هستند.

پیشنهاد می کنیم برای دریافت قیمت هیتر برقی، هیتر تابشی و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان فروش در شرکت Star Progetti تماس حاصل فرمایید.

جمع بندی

بخاری برقی یکی از گزینه های مناسب برای گرم کردن فضای باز و رستوران ها هستند. با خرید این بخاری ها از شرکت اخگران تابش می توانید علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، حیاط و محیط باز رستورانها را گرم کنید.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسید.x