گرمایش مراکز پروش دام

گرمایش مراکز پرورش دام :

استفاده از سیستم های گرمایش هوای سنتی در ارتباط با  تامین تهویه برای پرورش حیوانات جوان در شرایط صنعتی به اندازه کافی موثر نیست. کار آنها بر اساس ارائه  دمای لازم در داخل محیط، ایجاد تبادل هوای بزرگ و در نتیجه افزایش بار حرارتی در سیستم تهویه است. برای افزایش بهره وری تولید دام و کاهش مصرف انرژی سیستم گرمایشی، ایجاد مناطق مجزا برای پرورش دام های جوان با سیستم های گرمایشی ترکیبی به مصلحت است. 

گذشته از انواع ساختار تأسیسات مرتبط با نوع خاصی از پرورش حیوانات، دامداران همچنین نیازهای ویژه ای برای حفظ آسایش مداوم، گردش هوا و محیط سالم دارند، زیرا آنها نه با مواد خام بی اثر، بلکه با حیوانات زنده سر و کار دارند. یعنی سلامت و بهره وری آنها به نیازهای زیستی و محیطی بستگی دارد.

راه حل ایده آلی برای مزارع حیوانات

سیستم گرمایش تابشی با کارایی بالا راه حل ایده آلی برای مزارع حیوانات است که در آن نیاز به حفظ دمای راحت نه تنها برای کارکنان، بلکه برای اطمینان از سلامت و بهره وری حیوانات پرورش یافته وجود دارد.

گرم کردن مناطق خاص

عناصر تابشی مربوط به واحدهایی که کل محل را گرم می کنند، این امکان را فراهم می کند که فقط مناطق مورد نیاز را گرم کنند، مثلاً در ارتفاع اصلی یا با هدایت گرما در مورد ساختمان های بلند.

قابلیت زمان بندی گرمایش

تأسیسات پرورش حیوانات که به گرمایش دائمی نیاز ندارند، می‌توانند لوازم تابشی داشته باشند که فقط در صورت حضور کارکنان کار کنند. این سیستم ها می توانند به سرعت فعال شوند و احساس گرما فوری را ایجاد کنند.

راه کارهای گرمایش پرورش دام

از نظر گرمای تولیدی، سیستم‌های همرفتی نسبت به فناوری‌های سیستم های گرمایش تابشی معمولاً ساده تر هستند و گرمای تولیدی به نسبت کمتر و محدودتری دارند. 
در فضاهای به ویژه بزرگ یا باز و در مناطقی با آب و هوای سرد، گرمایشی از نوع همرفتی به هیچ عنوان پاسخگوی نیاز تولیدکنندگان نیست، اما  سیستم‌های گرمایش تابشی با قدرت و راندمان بالا حتی  از یخبندان هم نمی‌ترسند و ایمنی بیشتری در برابر آسیب‌های ناشی از سرما را ارائه می‌دهند.

ویژگی های سامانه های گرمایش تابشی:

  • کارآیی بالا و صرفه‌جویی در انرژی
  • توزیع یکنواخت حرارت
  • ایمنی بالا
  • کنترل دقیق دما

ما برای گرمایش و سرمایش مراکز پرورش دام این محصولات را پیشنهاد میکنیم :

سامانه گرمایش موضعی آذر: مصرف انرژی پایین ، و توزیع یکنواخت دما از خصوصیات این سیستم می باشد.

سامانه گرمایش موضعی تابان: این محصول با یک لوله تابشی برای محیط های کوچک ساخته شده است.

هیتر تابشی برقی: مناسب برای محیط هایی که دسترسی به گاز ندارند.

سامانه فن تاب : این محصول علاوه بر گرمایش تابشی با به همراه داشتن فن جریان هوای گرم را در محیط ایجاد می کند.

کولر صنعتی: این کولر ها با پایینترین میزان مصرف انرژی میتوانند فضای قابل توجهی را خنک کنند.

گرمایش گاوداری