گرمایش سالن پرورش طیور

گرمایش سالن پرورش طیور: شرایطی که جوجه ها در آن نگهداری می شوند به طور مستقیم بر سلامت آنها تأثیر می گذارد. کیفیت هوا، غذا، آب، تهویه و گرمایش بر سرعت رشد جوجه‌های شما و موفقیت در پرورش طیور تأثیر می‌گذارد.

داشتن یک سیستم حرارتی قابل اعتماد چیزی است که طیور را سالم نگه می دارد. در طول ماه های زمستان نه تنها برای حداکثر عملکرد و بهره وری بلکه برای بقای جوجه ها نیز حیاتی است. حتی در ماه‌های گرم‌تر، برای حفظ محیط مناسب برای جوجه‌ها، نیاز به گرم کردن در شب است.

هنگامی که از گرمایش تابشی استفاده می شود، یک گرادیان دمایی متفاوت ایجاد میگردد، به این معنی که جوجه ها می توانند منطقه راحتی خود را در سوله جستجو کنند که کارآمدتر از گرمایش هوای همرفتی است و باعث صرفه جویی در هزینه گرمایش مرغداری شما می شود.
نصب سامانه ها معمولاً ساده و منعطف است و امکان ایجاد طیف وسیعی از چیدمان های کف را فراهم می کند.
مولدهای تابشی بر خلاف برخی لامپ های سنتی که برای جوجه کشی استفاده می شوند، خطر آتش سوزی ندارند.

تابش با گرم کردن مستقیم اجسام و نه گرم کردن هوا
این امکان را فراهم می کند که با همان احساس گرما، هوای محیط را نسبت به سایر روش های گرمایشی تازه تر نگه دارد. این نواحی را سالم تر نگه می دارد و از خشک شدن بیش از حد هوا برای مثال جلوگیری می کند.
برگرفته از گرمایش تابشی خورشید
گرمایش تابشی معمولاً در طبیعت وجود دارد، همانطور که ما گرمای خورشید را احساس می کنیم. اثرات طبیعی این سیستم در مقایسه با تهویه هوای گرم و سایر تکنیک‌ها، فراهم کردن محیطی راحت‌تر و بدون استرس را برای حیوانات ممکن می‌سازد و در نتیجه وضعیت سلامت کلی آنها را بهبود می‌بخشد.
کاهش مصرف انرژی و سالم
امروزه گرمایش تابشی به دلیل کاهش مصرف و انتشار کم، یکی از پایدارترین و سازگارترین فناوری‌ها برای تهویه مطبوع در محیط‌های کار و زندگی است. این باعث می شود که برای مناطقی که به شدت به محیط زیست سالم وابسته هستند یا برای صنایعی که به دنبال نمایه زیست محیطی بالا هستند، گزینه ایده آلی باشد.
گرمایش سالن پرورش طیور

راه کارهای گرمایش سالن های پرورش طیور

سیستم های گرمایش سنتی  یک خطر بزرگ برای آتش سوزی هستند، به ویژه هنگامی که در منطقه ای پر از بستر، جوجه ها و طیور قرار دارند.
در حالی که استفاده از این سیستم ها  راحت و آسان است، اما این واحدها برای عملیات کشاورزی در مقیاس بزرگ مناسب نیستند و گزینه های کارآمدتری هم برای پرورش طیور در دسترس هستند.

ما در اخگرتابش پیشنهاد های کارآمد تری برای گرمایش داریم. از خصوصیات سیستم های گرمایشی ما میتوان به این موارد اشاره کرد:

  • ایمنی سیستم گرمایشی
  • میزان مصرف انرژی پایین 
  • توزیع یکنواخت دما در محیط کار
  • گرمایش کف سالن با وجود نصب در ارتفاع
  • کنترل دقیق دما
  • قابلیت نظافت راحت محیط

و از همه مهمتر کارایی و راندمان بالای محصولات می باشد.

ما برای گرمایش و سرمایش مرغداری ها و سالن های پرورش طیور این محصولات را پیشنهاد میکنیم :

هیتر تابشی برقی: مناسب برای سالن هایی هایی که دسترسی به گاز ندارند.

سامانه فن تاب : این محصول به دلیل داشتن فن قدرتمند علاوه بر گرمایش تابشی ، قابلیت ایجاد جریان هوای گرم در سالن را هم داراست.

کولر صنعتی: این کولر ها با پایینترین میزان مصرف انرژی میتوانند فضای قابل توجهی را خنک کنند.

شما میتوانید برای مطالعه بیشتر درباره هر سیستم گرمایشی از لینک های زیر استفاده کنید.