گرمایش سالن تولید

گرمایش سالن تولید :

در صنایع چه غذایی و چه تولیدات دیگر ، مصارف انرژی متفاوتی برای تولید گرما وجود داردکه مصرف اصلی برای خود تولید است اما نباید از مصرف انرژی در گرمایش محیط کاری غافل شد.

ویژگی‌های ساختاری ساختمان‌، میتواند داشتن فضای کاری خوب را تحت تاثیر قرار دهد. با این حال، این یک عامل مهم برای بهره وری کارکنان شما است: در حالت ایده آل، دمای محل کار باید 18 تا 20 درجه سانتی گراد باشد. اما همه کارمندان به دمای یکسانی نیاز ندارند، کسانی که کار فیزیکی انجام می‌دهند طبیعتاً  محیط  خنک‌تر از همکار خود با یک فعالیت آرام در حالت نشسته یا ایستاده را دوست دارند. وقتی صحبت از انتخاب سیستم گرمایش مناسب برای سالن های شما می شود، این یک چالش دیگر است، زیرا به این معنی است که شما باید برای مناطق مختلفی برنامه ریزی کنید که می توانند به طور انعطاف پذیر گرم شوند. هم از نظر مناطق کاری و هم از نظر مناطق قابل استفاده. 

گرمایش سالن تولید

راه کارهای گرمایش سالن تولید

راه های زیادی برای گرم کردن سالن ها وجود دارد ، بنابراین سوال این است که چگونه یک سالن را به بهترین شکل و با کمترین هزینه گرم  کنیم؟

ما در مجموعه صنعتی اخگرتابش با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود برای گرمایش سالن های تولیدی محصولاتی را تولید کرده ایم که علاوه بر گرمایش مناسب ، با کمترین میزان مصرف انرژی نیازهای تولیدکنندگان برای داشتن محیط کاری ایده آل حل کرده است.

محصولات گرمایش تابشی اخگرتابش به دلایل زیر مناسبترین گزینه برای گرمایش سالن تولید به شمار می روند:

  • کارآیی بالا و صرفه‌جویی در انرژی
  • توزیع یکنواخت حرارت
  • کنترل دقیق دما
  • قابلیت تنظیم زمان پیش گرمایش سالن قبل از شروع کار

 

 

ما برای گرمایش و سرمایش گلخانه ها این محصولات را پیشنهاد میکنیم :

سامانه گرمایش تابشی OHA : این سامانه میتواند باند تابشی تا حداکثر 120 متر طول را پوشش دهد.

سامانه گرمایش تابشی B.OHA: پوشش گرمایشی باند تابشی این سامانه تا حداکثر 36 متر طول را پوشش می دهد.

سامانه هوای گرم : این محصول با طراحی جدید و با راندمان بالا و کاهش اتلاف حرارتی یکی از گزینه های مناسب برای سالن ها می باشد.

کولر صنعتی: این کولر ها با پایینترین میزان مصرف انرژی میتوانند فضای قابل توجهی را خنک کنند.

 

نحوه سفارش محصول

کاربر گرامی ، به دلیل تنوع محصولات و به جهت انتخاب بهترین محصول برای محیط مورد استفاده شما ،  قبل از سفارش محصول می توانید از طریق شماره زیر مستقیما با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم در این زمینه را به شما ارائه دهند.